sobota, 22 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL: drink and food

Cześć.
Przychodzę dziś do Was z postem BACK TO SCHOOL. Długo zastanawiałam się czy robić wgl tą serię, gdyż wiem że ona jest dość popularna i taka pospolita... Ale jednak przekonaliście mnie i właśnie ten post będzie pierwszy z serii back to school. Przejdę już do rzeczy.
Przygotowałam dla Was po 3 napoje i 3 potrawy, które ja najchętniej zabieram ze sobą do szkoły :)


NAPOJE:

1.Jest to jak widzicie zwykła woda z owocami, jest bardzo dobra a jaka zdrowa!


2.Drugi napój to zwykła woda mineralna.




3.Ostatni napój to przepyszny soczek- Dr Witt


+BONUS
Często również zabieram ze sobą koktajl truskawkowy!


POTRAWY:

1.Bardzo lubię czasami zrobić sobie taki wytworny posiłek do szkoły. Coś słodkiego,zdrowego i pysznego!



2.A tutaj już mniej wytwornie, same pyszne owoce


3.Już ostatni posiłek to płatki i owoce, czyli to co najbardziej lubię!


Mam nadzieję, że post Wam się podoba.
See you...

7 komentarzy:

  1. Fajne pomysły na luchboxy :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/08/220815-r.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i oryginalny post ! Pierwszy raz widzę taki post z serii BTS i uważam że jest bardzo fajny :*
    Ja zazwyczaj biorę sok jabłkowy i zwykłą deożdżówkę :) www.bymikabloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega fajny post ! , więcej seri z back to school !
    http://jstyle775.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega fajne pomysły na to jedzenie :D haha:) no i fajny post, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W kwestii wytwornych posiłków, polecam złożyć podanie do szkoły, która znajduje się w pobliżu jakiegoś taniego, biedronkopodobnego supermarketu. Codziennie rano można za drobne pieniądze kupić sobie coś smacznego i co najważniejsze, nie trzeba tego przygotowywać w domu! :D

    OdpowiedzUsuń